ایران جی اس ام

مقایسه گوشی های همراه

ایران جی اس ام

مقایسه گوشی های همراه

با سلام
با توجه به فراگیر شدن دنیای دیجیتال به خصوص گوشی همراه ؛ از این رو برآمدیم تا هر چند بتوان نیازهای مورد استفاده دوستان را مورد نقد و بررسی بیطرفانه گوشی های همراه قرار دهیم تا کمکی برای خرید دقیق تر و تصمیم گیری بهتر برای دوستان باشیم
لازم به ذکر است منبع بیشتر مقایسه های گوشی همراه ما سایت محبوب GSM دات آی آر است

بایگانی

مقایسه دوربین LG G6 با Huawei P10

سه شنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۶، ۰۵:۰۸ ب.ظ
ال جی جی 6 و هوآوی پی 10 از جمله پرچمداران جدید سال 2017 هستند که هر دو از دو لنز دوربین استفاده می‌کنند. در این مطلب مقایسه‌ای خواهیم داشت میان دوربین این گوشی‌ها تا ببینیم کیفیت کدام یک بهتر است.

محصولات مورد بحث

شکی نیست که G6 و P10 می‌توانند یکی از بهترین پرچمداران 2017 باشند و کاربران زیادی سراغ آنها بروند. یکی از ویژگی‌های مشترک این دو پرچمدار دوربین دوگانه آنهاست. اگرچه نحوه عملکرد دوربین دوگانه در جی 6 و پی 10 مشابه هم نیست، کیفیت لنز اول این دو تقریبا برابر است و به همین خاطر خوب است دوربین آنها را مقایسه‌ کنیم و ببینیم کدام یک می‌تواند عکس‌های بهتری ثبت کند.

هوآوی پی 10 از ترکیب دو لنز 12 و 20 مگاپیکسلی استفاده می‌کند که اولی رنگی و دومی سیاه و سفید است. لنزهای این گوشی ساخت شرکت لایکا است؛ مجهز به OIS است و اندازه دیافراگمی برابر با f/2.2 دارد. در طرف مقابل ال‌جی جی 6 از ترکیب دو لنز 13 مگاپیکسلی بهره می‌برد که لنز اصلی اندازه دیافراگم f/1.8 و لنز دوم اندازه دیافراگم f/2.4 با زاوایه عریض دارد. دوربین جی 6 مجهز به OIS است و هر دو رنگی عکاسی می‌کنند.

با کلیک روی تصاویر زیر آنها را در اندازه واقعی مشاهده کنید و به ما بگویید به نظر شما کدام یک از این دو پرچمدار عکس‌های بهتری گرفته است.

 


 


 


 


 


 


 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۲
امین حاج علیقلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی